Strategie, merkidentiteit, huisstijl, tone of voice, schrijfwijzer, brandbook, UX design, social media, campagne
Elisa Roele, Moniek Bos, Shabnam TalebZadeh, Isabel Janssen
TintelTuin is één van de grootste kinderopvangorganisatie van Amsterdam en omstreken. Door kinderen uit te dagen, ouders te ondersteunen en medewerkers zich te laten ontwikkelen haalt TintelTuin al bijna 40 jaar het beste bij iedereen naar boven. Tijd om dit verhaal helder en inspirerend te delen.
TintelTuin biedt een eersteklas kinderopvang aan. Een vertrouwde en professionele plek waar het kind in het middelpunt staat. Maar ook een plek waar ouders, collega’s en partners zich thuis voelen. Zo kan iedereen aan de leukste en sterkste versie van zichzelf werken.
TintelTuin zet net dat ene stapje extra. Ze kijken en luisteren aandachtig naar wat beter kan. En ook al hebben ze flink wat jaren op de teller, ze zijn elke dag nog nieuwsgierig. Dit zorgt ervoor dat iedereen spelenderwijs kan groeien.
Je groeit, geniet en leert bij Tinteltuin!
Samen is belangrijk in de identiteit van TintelTuin. Vanuit die gedachte hebben we een aandachtige, speelse en nieuwsgierige familie gecreëerd. Deze herkenbare familie van ‘tinteltjes’ zijn het kloppend hart van de organisatie. Ze vertellen in de verschillende middelen het verhaal van TintelTuin. Het plezier en de energie spat ervan af.