merkstrategie, communicatiestrategie, tone of voice, schrijfwijzer, visuele identiteit, beeldbank, brandbook, UI-design, UX-design, web-development, merkfilm
Inge Arends, Jacqueline Kramer, Valèrie Wallenburg, Mireille Kuijpers, Marlous van Rossum-Willems, Jeroen Dietz, Isabell Janssen, Danny van Schooten
Dynamo staat voor een Amsterdam waarin iedereen gelijke kansen krijgt. Een stad waar iedereen zich kan ontwikkelen en zijn of haar eigen leven vorm kan geven. Of je nu jong of oud bent, je kunt deelnemen aan de activiteiten van Dynamo of gebruik maken van hun ondersteuning.
De pay-off “Dynamo, samen in de buurt” is tot stand gekomen na een reeks inspirerende sessies met een grote groep enthousiaste medewerkers. Deze boodschap hebben we tot leven gebracht in een merkfilm en een vernieuwende visuele identiteit.
De kern van de visuele identiteit is een flexibel beeldmerk dat meegroeit met de verschillende levensfasen van de Amsterdammers waarvoor Dynamo zich inzet. Dynamo Kind, Jong, Volwassene en Senior hebben elk hun eigen gezicht, maar samen vormen ze een herkenbare familie. De huisstijl van Dynamo wordt breed toegepast en is zichtbaar in een divers scala aan communicatiemiddelen: van website en flyers tot posters, placemats, bakfietsen, verpakkingen, slingers, krantjes, nieuwsbrieven, jaarplannen en jaarverslagen. Kortom, een dynamische en herkenbare stijl die in elke buurt van Amsterdam te zien is.